an het tijdperk met een nieuwe reeks retro d

General English Grammar

Moderators: ashokrai, Englishuser

an het tijdperk met een nieuwe reeks retro d

Postby caicai2017 » Fri Sep 14, 2018 10:27 am

Tegen de tijd dat de WNBA in 1996 werd geboren, speelden acht teams in het inaugureseizoen van de competitie en het was duidelijk dat geen enkele speler meer een signature schoen verdiende dan Sheryl Swoopes. De ster naar Adidas EQT Support ADV Womens voren was de eerste speler die was aangemeld bij de WNBA en de enige die een triple-double had in een playoff-game. Ze hielp de Houston Comets, Nike Air Max 90 Femme Seattle Storm, Tulsa Shock en drie Amerikaanse gouden medaille-teams leiden (ze droeg haar Nike Air Swoopes II in de 1996 Atlanta-games). Tussen 1993 en 201Nike Air Max 90 Femme Noir 1 ontving Swoopes tal van onderscheidingen, waaronder de beste vrouwelijke universiteitsbasketbalspeler van de ESPY, WNBA-verdedigingsspeler van het jaar en de top 15 spelers aller tijden van de WNBA Zelfs nu, de iconische atleet krijgt emotioneel denken terug naar wat de Swoopes II betekende een ontluikende sportbeweging voor vrouwen. "Het voelt onwerkelijk om te weten dat ik mijn eigen schoen had," zegt Swoopes. "Ik kijk waar het spel vandaag staat en hoe ver we als vrouwelijke atleten, als vrouwen, zijn gekomen - en hoeveel werk we Adidas Campus Femme nog moeten doen om gewaardeerd te worden. Ik heb het gevoel dat het nu zo'n belangrijke tijd is voor vrouwelijke en vrouwelijke atleten overal. Adidas Campus Womens " Vandaag, als de pop- en basketbalsport uit de jaren 90 weer terug is, zal Nike een eerbetoon brengen aan het tijdperk met een nieuwe reeks retro damesschoeisel, Adidas ZX Flux Femme en de Swoopes II zal het eerste silhouet opnieuw uitgebracht worden. Hiermee kunnen nieuwe generaties vrouwen verbinding maken met de sport door het ongelooflijke verhaal van Sheryl Swoopes. De zes winnaars van de Nike: On Air-wedstrijd - afkomstig uit New York, Londen, Parijs, Seoul, Shanghai en Tokio - vlogen onlangs naar Nike World Headquarters neemt de volgende stap in hun sneakerontwerpreis. Bij Nike WHQ kreeg elke winnaar de kans om zijn schoenen te verfijnen met een team van schoenenontwerpers, materialen en kleurontwerpers Adidas Superstar Womens Pink en ontwikkelaars die gezamenlijk de ontwerpen in afzonderlijke teams doorbrachten. Maar voordat dat allemaal gebeurde, werd het moment van de Nike Air Presto Femme waarheid onthuld in een eerste blik op hun monsters. "Toen we voor het eerst te horen kregen dat onze monsters in de volgende kamer waren, was mijn eerste reactie:" Ik ga flauwvallen "" grapte Gabrielle Serrano, winnaar van de NYC-stem en ontwerper van de Air Max 98 La Mezcla. "Maar toen brachten ze ons naar onze monsters en ik zag het voor de eerste keer. Ik voelde alsof mijn hoofd explodeerde. Wat ik tekende was eigenlijk in mijn handen. "Hoewel de Distance Elite geschikt is voor hardlopers, hoef je niet te trainen voor een marathon of ander Nike Roshe Run Femme Rosa uithoudingsvermogen om te genieten van de voordelen van deze schoen. Afgezien van de naadloze constructie, die de kans verkleint van het wrijven Adidas Superstar Mujeren schuren tijdens runs, de Distance Elite is zeer ademend om de voeten comfortabel en gereguleerd te houden. Omdat het niet veel ondersteuning voor de Nike Roshe Run Mujer voetboog heeft, moet je deze schoen in gedachten houden als je op zoek bent naar de beste lichtgewicht hardloopschoenen voor neutrale lopers. Ondanks de 2 mm val en het minimale ontwerp, dat een meer natuurlijke loopbeweging nabootst, wordt de schoen geleverd met voetsteunen voor extra comfort en bescherming. De schoen
caicai2017

Return to English Grammar / Английская грамматика